Gimcana final de curs

Un any més per acabar el curs hem fet una gimcana amb diversos jocs dinamitzats per alumnes de 6è. Molts d’aquests jocs ens han permès refrescar-nos amb una mica d’aigua. Aquí teniu uns vídeos de fotos de la gimcana feta a Infantil i la de Primària:

GRADUACIÓ DE 6è (2026)

Les i els alumnes de 6è han tornat a mostrar-nos una sessió de graduació plena d’espectacle, cor i emocions sense parar . Felicitats per la vostra feina i molta sort a l’institut. Us portem al cor igual que vosaltres porteu al Picasso.

JA SABEU, DE 6è A L’INSTITUT !!!

Finalistes i guanyadora millor disseny 3D 25-26.

Com els darrers cursos, l’alumnat de 6è ha participat en un concurs de disseny 3D a través de la plataforma Tinkercad. Aquest curs la proposta era dissenyar un monument/estàtua/ en 3D que mostri les emocions que se sent en la transició educativa de primària a secundària amb estil cubista i amb homenatge a Pablo Picasso. 

Després d’avaluar cada projecte i votar els millors dissenys de cada grup classe de 6è; els dissenys finalistes van ser: 

  • Eliana Valentina Joya Sausiri: “Sota la pluja”
  • Alin Abou al Noujoum Abazeed: “Fragments de mi”
  • Zakaria El Marbouh Stit: “El teu nen”
  • Raúl Martínez Privado: “Sense por no hi ha problemes”

Després que tot l’alumnat de 6è hagi votat, el guanyador ha estat:

  • Eliana Valentina Joya Sausiri: “Sota la pluja”

Enhorabona!!!!

FINALISTES

GUANYADORA

Trobada de danses

Un any més, hem participat a la Trobada de nens i nenes dansaires de Badalona. Han ballat des d’I3 fins a 4t dues danses cada curs. Aquesta activitat, organitzada pel Grup de Treball de Mestres de Música, és una iniciativa de la ciutat per potenciar l’expressió artística a través de la dansa.