GRADUACIÓ DE 6è (2026)

Les i els alumnes de 6è han tornat a mostrar-nos una sessió de graduació plena d’espectacle, cor i emocions sense parar . Felicitats per la vostra feina i molta sort a l’institut. Us portem al cor igual que vosaltres porteu al Picasso.

JA SABEU, DE 6è A L’INSTITUT !!!