Un any més per acabar el curs hem fet una gimcana amb diversos jocs dinamitzats per alumnes de 6è. Molts d’aquests jocs ens han permès refrescar-nos amb una mica d’aigua. Aquí teniu uns vídeos de fotos de la gimcana feta a Infantil i la de Primària:
Un any més per acabar el curs hem fet una gimcana amb diversos jocs dinamitzats per alumnes de 6è. Molts d’aquests jocs ens han permès refrescar-nos amb una mica d’aigua. Aquí teniu uns vídeos de fotos de la gimcana feta a Infantil i la de Primària: